Slovenskí spotrebitelia spolu s uznávanými odborníkmi v oblasti brandingu a marketingovej komunikácie udelili spoločnosti Mecom Group prestížne ocenenie Superbrands Award 2022. Zavážili pro-zákaznícky orientovaný prístup, budovanie dôveryhodnej značky ako aj obchodné výsledky.
„Mecom dlhodobo veľmi pozorne počúva svojich zákazníkov a partnerov. Naše výrobky vyrábame s maximálnym dôrazom na kvalitu, používame najmodernejšie technológie a veľmi dbáme na šetrný prístup k životnému prostrediu. Ocenenie sme získali už deviaty krát po sebe čo je dôkazom toho, že naše každodenné snaženie je správne. Som úprimne rád, že patríme do tohto elitného klubu úspešných a kvalitných spoločností a ďakujem všetkým naším pracovníkom, bez ktorých by sme to nedokázali“, zhodnotil ocenenie generálny riaditeľ spoločnosti Ladislav Čechovič.
Koncom minulého roka získal Mecom aj tretie miesto v prestížnej ankete Firma roka. Spoločnosť Mecom Group je najväčším výrobcom mäsových výrobkov na Slovensku a v minulom roku sa stala súčasťou globálnej skupiny Smithfield Foods, ktorá bola založená v roku 1936 v americkom Smithfielde a dnes je globálnym svetovým lídrom v oblasti mäsospracujúceho priemyslu.
„Ocenenie Superbrands vnímam ako veľmi pozitívnu spätnú väzbu tak na kvalitu ale aj na hodnotu a dôveryhodnosť našej značky, ktorú na Slovensku tvoríme už viac ako 10 rokov“, povedala senior brand manažérka spoločnosti Eva Sziglová.
Program Superbrands vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať ich ďalším spoločnostiam, ktoré by sa rady rozvíjali a učili. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je program Superbrands uznávaný ako rešpektované ocenenie v 90. krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council ma pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední, vysoko uznávaní experti.