Office assistant
Miesto výkonu práce:
Bratislava
Termín nástupu:
ASAP
Pracovný pomer:
Plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto):
1300
10% variabilná zložka mzdy
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Zodpovednosť za plynulý chod kancelárie z organizačného a technického hľadiska. Poskytovanie administratívnej podpory manažmentu spoločnosti. Evidencia, spracovanie a archivácia dokumentov. Vybavovanie telefonickej, e-mailovej a poštovej komunikácie. Kontrola a príprava účtovných dokladov na ďalšie spracovanie. Podieľať sa na príprave, realizácii a vyhodnocovaní marketingových aktivít. Administratívna a organizačná podpora marketingového oddelenia. Práca na tvorbe a príprave komunikačných materiálov (POSM). Služobné cesty v rámci SR 2-3 mesačne. Realizácia ad-hoc úloh podľa potrieb manažmentu a kolegov.
Zamestnanecké výhody a benefity
- Okrem zaujímavej práce ponúkame aj: Podpora pri profesijnom a osobnostnom raste, mobilný telefón, príjemné, moderné pracovné prostredie a dobrý kolektív, stabilné prostredie v prosperujúcej spoločnosti, školenia.
Vzdelanie a osobnostné predpoklady
- Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním : stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa
- Jazykové znalosti : Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1)
- Ostatné znalosti : Microsoft Excel – Mierne pokročilý, Microsoft Word – Mierne pokročilý, Microsoft Outlook – Mierne pokročilý, Microsoft PowerPoint – Mierne pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vodičský preukaz skupiny B – aktívny vodič. Vysoké nasadenie, nadšenie z práce a chuť meniť veci k lepšiemu. Flexibilita, kreativita, zodpovednosť a dôslednosť. Samostatnosť a organizačné schopnosti. Tímový hráč. Chuť učiť sa.
Informácie o výberovom konaní
Budeme kontaktovať iba uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 11.04.2025